Home / בעלי מקצוע / רפלקסולוגיה לכאבי גב תחתון

רפלקסולוגיה לכאבי גב תחתון

הטיפולים הרפלקסולוגיים הם עולם ומלואו, תורה טיפולית המלווה אותנו כבר המון שנים. הידע המצטבר מאפשר למטפלים אלו למצוא פתרונות לבעיות מורכבות, כולל בעיות כרוניות המלוות אנשים לאורך שנים, ובזה גם כאבי גב. למען האמת, טיפול רפלקסולוגיה לכאבי גב תחתון נחשבים לטיפולים יעילים במיוחד, שכן הם מובילים לתוצאות שקשה לערער עליהן.

אם אתם סובלים מכאבי גב תחתון, או כאבים שונים בגוף, כדאי להתחיל לשקול לקבל טיפול רפלקסולוגי, ולהיות מופתעים מהתוצאות המהירות שמגיעות מטיפול כה פשוט ומדויק, טיפול שלא דורש מכם דבר פרט לשכיבה על הגב, הרגעות עמוקה, והתמסרות לידיו האמונות של איש המקצוע שכל כולו שקוע בשיפור הבריאות שלכם.

שלבי הטיפול ברפלקסולוגיה

בין אם זה רפלקסולוגיה לכאבי גב תחתון או לגב העליון, או בכלל טיפול בעצירות או בכאבי ראש מסוג מיגרנה, בסופו של דבר ישנם שלבים החוזרים על עצמם בכל טיפול רפלקסולוגי:

  1. תשאול אודות הבעיה – בשלב זה יבקש המטפל להכיר את אופי הבעיה שלכם, ובמקרה של כאבי הגב הוא יחפש לדעת הכול על אופי הכאב, לדוגמא האם מדובר בכאב חלש, חזק, המופיע יותר בבוקר או בערב, במנוחה או בפעולה, בזוויות שונות וכיו"ב
  2. תשאול אודותיכם – כאבי גב יכולים לנבוע מסיבות רבות, ולהחמיר עקב דברים רבים. המטפל המשכיל יבדוק ויברר אודות הרגלי השינה שלכם (וסוג המזרן שלכם), ההליכה שלכם והנעליים שלכם (שכן זה משפיע על הגב התחתון), וכמובן על הרגלי העבודה שלכם, הישיבה שלכם, ועוד.

השלב השלישי – שלב הטיפול:

לאחר שני השלבים הראשונים, המטפל יכול לאבחן את הבעיה שלכם היטב, ולבחור פרוטוקול טיפול שמתאים לכם באופן אישי. כאן אתם מגיעים לשלב המהנה ביותר והוא ההתמסרות לטיפול. בשלב זה יבקש מכם המטפל לחלוץ את הנעליים ולהסיר את הגרביים, ולהישכב על הגב בנוחות המרבית.

בעודכם שוקעים לרגיעה עמוקה, יתחיל המטפל בהדרגה לבצע לחיצות על נקודות בכף הרגל אשר מתכתבות עם הגב התחתון שלכם, ופועלות מהמרחק ממש כמו פיזיותרפיה לכאבי גב תחתון, ואף מעבר לכך, עם השפעה על האיברים כולם.

About admin

Check Also

על פתרונות השוק המודרני ועולם האריזה

אין כמעט מוצרים שמגיעים ללא אריזה. הכל ארוז, מופרד, מוגן ועטוף, בין אם בניילון ובין …