Home / כללי / קיקבוקסינג תל אביב – להיכנס לכושר בבעיטה

קיקבוקסינג תל אביב – להיכנס לכושר בבעיטה

קיימים כיום כל כך הרבה סוגים של אימונים המבטיחים ירידה מהירה משקל, כניסה מהירה לכושר ועוד. מבין כל אלו, אתם חייבים להכיר את הקיקבוקסינג. קיקבוקסינג תל אביב הינו אמנות לחימה המורכבת מטכניקות המשלבות אגרופים ובעיטות לצרכי הגנה עצמית, פריקת מתחים ועוד. הקיקבוקסינג כה פופולארי עד שמשלבים אותו גם באימוני אירובי רגילים, ואף מעניקים לו את אור הזרקורים שמגיע לו בלימוד הטכניקה בלבד. 

יתרונות קיקבוקסינג תל אביב

  • גמישות – אימון קיקבוקסינג תל אביב ובכלל, משלב בעיטות גבוהות ותנועות אחרות שמטרתן להגדיל את טווח התנועה ובכך לסייע לגמישות. כמובן שלפני כל תחילת אימון מבצעים מתיחות שגם הן תורמות לגמישות הגוף.
  • חזרתיות משפרת ביצועים – אימוני הקיקבוקסינג מתבצעים בדרך כלל בחזרות; סבב של 2-3 דקות אינטנסיביות ולאחר מכן הפסקה של בין חצי דקה לדקה, תלוי במצב הרוח של המאמן שלכם. סוג זה של אימון מסייע לחיזוק סיבולת לב הריאה, משפר את הכושר ומסייע לירידה במשקל.
  • סיבולת שרירים – מהלכים רבים בקיקבוקסינג לא רק חוזרים על עצמם, אלא מתבצעים במהירות ובשילוב של מספר תנועות. לדוגמא, סבב של אגרופים ובעיטות גבוהות במשך 2-3 דקות. השרירים לא מקבלים מספיק זמן מנוחה ומיד לאחר מכן כבר פועלים בשנית. זוהי שיטה נהדרת לאימון השרירים ובניית סיבולת.
  • מקל על מתחים נפשיים – היה לכם יום קשוח כל כך שהרגשתם שבא לכם לצרוח או להוציא עצבים על משהו? הנה ההזדמנות שלכם לעשות זאת בצורה בריאה ויעילה! ידוע שספורט משפר את מצב הרוח ומסייע לתחושה החיובית הכללית. בואו לפרוק את היום הקשוח שעבר עליכם בדרך בריאה, יעילה ומהנה, ולהיכנס לכושר על הדרך. 

היכון, הכן, בעט!

אז איפה לומדים קיקבוקסינג תל אביב אתם שואלים? מפאת הביקוש, קיימים לא מעט מכוני כושר ומאמנים אישיים המציעים להעביר הלאה את השיטה. ההמלצה הטובה ביותר היא לבקש המלצות וביקורות מחברים ומכרים, להגיע לאימון ניסיון כדי לראות בעצמכם את האנרגיות באימון, איך זה עובד והאם אתם באמת מתחברים לסוג זה של אימונים. רק כך תוכלו לדעת האם אתם באמת מוכנים לבעוט את דרככם לכושר!

About admin

Check Also

למה לקנות דווקא בג'ק קובה? 

האינטרנט מוצף, לא פחות ולא יותר, במאות אם לא אלפי חנויות אופנה ישראליות. חלקן מייצגות …